sâmbătă, 15 februarie 2014

Sfantul Vali

      Toata lumea este vizibil afectata de aceasta sarbatoare comerciala, mai ales barbati. Uni dintre noi mai singuratici sau nepasatori de aceasta "sarbatoare" am tratat-o ca pe o vineri obisnuita, adica petrecereeeee.
As putea spune ca sunt o persoana destul de spontana, adica deodata ma trazneste cate o idee si de cele mai multe ori o si pun in aplicare. Ziua de ieri a fost exemplul perfect.
      Vineri 14.02.2014, o zi banala de vineri, 7 ore la scoala, chin. "Chinul mai mare era acela ca nu aveam pe nimeni de Sfantul Valentin"(Ghilimele sunt puse pentru a evidentia sarcasmul). Pana sa ajungem la ideea de petrecere vorbeam cu un coleg sa bem o sticla de vin. Dar de ce o singura sticla? De ce doar noi doi? De ce nu mergem la mine la Cismele si o punem de o petrecere ca la carte? Cum colegi mei sunt exact ca mine, nici nu a trebuit sa repet de prea multe ori, deja eram pregatiti de atac.
       Astfel de petreceri sunt cele mai usor de organizat si ies deobicei cel mai bine, deci noi deja facusem planul: Ne suim in masina, mergem la un magazin sa luam carne si restul, mergem la un prieten in Smardan sa luam vinul, ajungem la Cismele, punem boxele, dam cu vin, dam cu carne, dans si putin somn pentru sofer(adica eu :D). Planul era perfect, doar ca intai trebuia sa terminam orele x_x.
       De cele mai multe ori mi s-a intamplat ca aceste scapari spontane sa fie mult mai frumoase decat cele organizate cu luni in urma, asadar am decis sa ma las mai des pe mana instinctului meu si recomand sa o faceti si voi.

      In final as vrea sa le multumesc invitatilor pentru prezenta si sper ca s-au simtit bine la mine acasa. O seara buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu